window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-J7DLF6ER9Y');

De basis

De winnende strategie

Je wilt een onderscheidende koers voor je merk. Een strategie om van je doelgroep blijvend fans te maken. Wij geven je merk of bedrijf een ziel. We bouwen een solide verhaal rond je doelgroepen, doelstellingen en klantreizen. Dat doen we vanuit jullie DNA. Want alleen wat je echt bent, kun je echt uitdragen.

 
Antwoorden

We geven je antwoorden op belangrijke vragen: Wat is je doelstelling en waar wil je staan over bijvoorbeeld 3 jaar? De eerste stap: samen definiëren waar je voor staat, wie je bent. We horen je denken: “Dat weet ik toch al lang”. Maar – met alle respect – wat jij vindt is niet zo interessant. Het gaat erom wat je doelgroep ziet en voelt. Hun mening bepaalt of ze klant worden of niet. Daarom kijken wij in het creatieve proces altijd door hun bril.

    'certainly, take the advice of others but always, always be yourself.'

    Éric Cantona – vrij legendarische voormalige Franse spits

    Inspiratiesessie

    Een goed gesprek over de WHY, HOW en WHAT of over de waarde propositie van jouw bedrijf, product of dienst. En misschien wel allebei. Samen met jou geven we daar inhoud, vorm en richting aan. We brengen alles samen in een goed doordacht branding concept. Zo zorgen we ervoor dat jouw merk staat als een huis en het juiste verhaal vertelt: het verhaal op basis van jullie DNA. Want je kunt alleen overtuigend communiceren over wat je ook echt bent.

    Merkpositionering

    Een doordachte merkpositionering zorgt ervoor dat de doelgroep je ziet staan. Om zover te komen, moet je wel eerst de gewenste positionering bepalen. Om vervolgens te bedenken hoe je die gaat claimen. En dat hoe heeft een enorme invloed op de perceptie van jouw merk door de doelgroep. Jouw positionering zegt dus al heel veel over de boodschap, middelen, activiteiten, kanalen etc. die we later in gaan zetten om je positionering in te nemen.

    Communicatiestrategie

    Wie is je doelgroep en hoe spreek je die aan? Met de juiste content krijgt jouw merk een stem en een gezicht. Het vertelt wie je bent, wat je doet en vooral waarom je dat doet. Jouw uitingen roepen reacties op. En zo start een dialoog tussen jouw merk en je doelgroep. Wij zorgen ervoor dat jij je doelgroep op de juiste manier via de juiste kanalen aanspreekt. Zodat jij je doel bereikt.

    Online marketingstrategie

    Als jij weet wat je online wilt bereiken, weten wij welke tools daarbij helpen. En natuurlijk implementeren we ze ook voor je. We beginnen met je doelgroepen. Hoe bewegen je potentiële klanten zich online? Wat zijn hun wensen en interesses? Waar en hoe kunnen we ze bereiken? Maar veel belangrijker is: hoe zichtbaar ben jij voor hen en wat doen je concurrenten? Zodat jij een eigen geluid en positie in de markt kunt claimen. Wij brengen alles in kaart en bepalen op basis daarvan de juiste strategie. Altijd met de focus op conversie en resultaat!

    Campagnes

    De ene campagne is de andere niet. Het belangrijkst is dat een campagne je doelgroep bij de lurven grijpt. Elke type campagne vraagt een eigen, specifieke mix van communicatiemiddelen. Wij ontwikkelen creatieve, prikkelende campagnes die aanspreken en conversie opleveren. Cross-mediaal waar nodig en altijd binnen budget. Op basis van je doelstellingen wordt dat een virale campagne, een incentive campagne, een pr-campagne, en cross-mediale campagne of een voorlichtingscampagne.